PriorityPass si rifiuta di cancellare il mio vecchio profilo

Priority Pass, Angel Pass, Business Class
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chiaraweb
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Iscritto il: ven feb 14, 2014 1:59 pm
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Non so se qualcuno può darmi un trick di come funzionino le cose fuori dall'Italia e nello specifico in UK, ma non riesco a far cancellare il mio account priority pass legato ad una vecchia card.
Ogni volta che hai una card devi fare una nuova registrazione e vabbè... però loro possono rifiutarsi di cancellare i miei dati nel loro database? che infondo sono dati sensibili, la mia email la mia lista visite ecc?

Ultima risposta dopo che ho chiesto 3 volte in 3 modi diversi:

Thank you for your email dated 13th May.

Kindly note that your previous membership was only set to run for one year, therefore it is no longer active. Unfortunately we cannot delete the details of the previous membership on files.

I trust that this assists you, if you require any further assistance you can call our Membership Services team on UK +44 (0)20 8680 1338, 24 hours a day, seven days a week.
Kind regards


Vorrei far valere i miei diritti ai miei dati personali almeno!!!!!!!!!!


Edit:
https://www.prioritypass.com/en/privacy-policy

la loro privacy policy

in fondo prima del punto 8:
We will use reasonable efforts to supply, correct or delete personal information about you on our files. Please address requests and questions about this or any other question about this Privacy Policy to the Group General Counsel, The Collinson Group Ltd, Cutlers Exchange, 123 Houndsditch, London, EC3A 7BU, United Kingdom.
There are no foreign lands, it is the traveler only who is foreign.
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